4 Kasım 2009 Çarşamba

Deliden al haberi...

Merhaba dostlar… Uzun süredir tasarladığım bir projeydi bu blog işi. Ama nedense bir türlü başlayamıyordum bir ucundan. Bu gün nihayet başlamış oldum. İnşallah aynı heyecanla devam ederim.

Bu blogu oluşturmamdaki amacım çok net: Günlük olaylar üzerine görüşlerimi aktarmak. Ama bir uzman gözüyle değil. Zaten öyle bir iddiam da yok. Sade bir vatandaş olarak olaylar hakkındaki görüşlerimi paylaşmayı düşünüyorum sizinle. Kimse görüşlerime katılmak zorunda değil. Deli saçması deyip geçebilirsiniz kolayca. Bu konuda içiniz rahat olsun lütfen… Zaten ilhamı da Aziz Nesin üstattan aldım. İyimser bir bakış açısıyla “toplumun yüzde altmışı deli” dememiş miydi üstat vakti zamanında. İşte benim oyun alanım bu yüzde altmışlık parsel… Parselin öbür tarafı zaten tel örgüyle çevrilmiş vaziyette. Oraya geçmemiz şimdilik zor gözüküyor…

Görüşmek umut ve dileğiyle…

2 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

hoşgeldiniz:)
bloğunuzun adına bayıldım :)
birde en çok aşağıdaki sahil resminin neresi olduğunu merak ettim.
görüşmek üzere...

Deliler Teknesi dedi ki...

Teşekkür ediyorum Tabiat Ana... Hoşbulduk...
Resim Mersin ile Antalya arasında Mersin'e bağlı küçük bir beldeye ait... Esen kalınız...