16 Şubat 2010 Salı

Mim furyasında ben...

Sevgili Nurdan mimlemiş beni... Yedi maddede kim olduğumu yazacakmışım galiba... Aslında sevmem cümlelere, kelimelere hapsetmeyi kendimi ama... Ne yapacaksın, istemiş arkadaşımız... Yazacağız artık bir şeyler...

Kalıplar sıkar beni... Hep asi bir çocuk barınır içimde... Bak şimdi de öyle oldu işte... Nurdan yedi madde demiş ya... Hayır diyor içimden bir ses... Maddelere hapsetme kendini diyor... Gerekirse bir madde yaz, yetmezse bin... Evet, içimdeki sesi dinliyorum yine... Madde sayısına takılmayacağım yani...

Peki kimim ben? Bilmiyorum desem, inandırıcı gelmez sanırım... Ama gerçekten bilmiyorum... Hancı mıyım, yolcu muyum ona bile karar veremedim henüz... "Bildiğim tek şey, hiç bir şey bilmediğim" desem, bu da çok felsefi olur... Oysa felsefeci de değilim ben...

Aslında buldum galiba... İnsanım ben... Evet, evet insanım... "Sıktın ama" demeyin lütfen, gerçekten insanım... Bir o kadar saf, bir o kadar yalın... Bir o kadar da yalnız bir insan... Onca kalabalığın arasında yapa yalnız bir insan... Zarar vermeyen, zarar verirler diye her daim kendini sakınan zavallı bir insan... Bazen akıntıya karşı kürek çeken, bazen de azgın sulara kendini bırakıveren bir insan...

"Ne kadar tanrı olmaya çalışırsan tanrıdan o kadar uzaklaşırsın, ne kadar insan olmaya çalışırsan tanrıya o kadar yaklaşırsın" gibilerinden bir söz okumuştum bir yerlerde... Evet tanrı yolunda bir yolcuyum ben... Bazen bir çağlayan olup coşarım, bazen de müşfik bir çınar olup aşıklara koynumu açarım... Gün olur boynu bükük bir papatya olurum, gün olur haylaz bir ceylan yavrusu... Böyleyim işte ben... İnsan olmak isteyen bir insan...

Sevgilerimle...

3 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ne kadar benzer özellikler,
daha önce dediğim gibi yazıya dökemediğim, dökersem de fazlasına kaçacağım sanırım.
Yreğine sağlık, kelimelerine sağlık,seni çok iyi tanıdım!
Sevgiyle...

Nurdan'dan dedi ki...

teşekkür ederim,yüreğine insanlığına sağlık,sevgiler

Deliler Teknesi dedi ki...

Teşekkürler Nurdan...

Teşekkürler Yaşamın Kıyısında...

Selam ve sevgiler...