4 Şubat 2010 Perşembe

Aynadaki Görüntü...

Tarihte ilk kez Kars’a ayna gelmiş. Adamın biri aynayı görüp eline almış. Daha önce kendini hiç görmediği için karşısındakini ölen kardeşine benzetmiş. Adam;
“Ey gidi gardaşımm.. Seni bi daha görmek varmış nasipte”
diyerek hüzünlenmiş. Aynayı ev götürüp, sarılıp uyumuş kardeşine...
Karısı bakmış, adam bi şeye sarılmış uyuyor. Merakla aynayı eline alıp bakmış ki bir kadın!
“Allah belanı viree.. Bu karı da kim? Bi boka da benzese”
diyerek, feryat figan evden çıkmış ve komşuları olan muhtara gitmiş.
“Muhtar efendi, adam beni bu çirkin karıyla aldatıyor. Ne yapayım?”
Muhtar aynaya dikkatle bakar ve şöyle der;
“Yav baci, yanlışin olmiya. Bu garıdan çok gavata benziir!”

Şükrü Kızılot’tan alıntı (Hürriyet)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş , paylaşım için tşkler =)

Adsız dedi ki...

:)
kars 'ta 4 sene kalmış biri olarak dahada güldürdü:)o şiveyle okudum yazıyı:)sevgiler

Deliler Teknesi dedi ki...

İlgine teşekkürler Handan...

Deliler Teknesi dedi ki...

Teşekkür ederim asyaselda... Kars'ta kalmadım ama şiveyi tahmin edebiliyorum...:))

bilge dedi ki...

harika :)))))

Eylm-Sdnz dedi ki...

Çok güzelmiş:))bu arada nasıl olmuşta kaçırmışım sizin bloğunuzu..tesadüfen seldamın bloğundan geçtim..iyikide geçmişim..takipteyim..sevgilerimle öperim..

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar; Bloğuma yaptığınız ziyarete ve yazdıklarımızı daha bir anlamlı kılan, o güzel samimi ve içten yorumunuza çok teşekkür ederim.

"Aynadaki Görüntü" isimli mizahi fıkra da gerçekten çok güzel ve bu zamana kadar duyduklarımdan ve okuduklarımdan daha güzel olduğunu söyleyebilirim.

Bu güzel paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Deliler Teknesi dedi ki...

Güzel yorumların ve övgü dolu sözlerin için teşekkürlerimi sunuyorum sude naz'ın annesi... Bu arada tekneme hoş geldin, sefalar getirdin... Sevgiler.

Deliler Teknesi dedi ki...

Recep abi değerli yorumlarınız için şükranlarımı sunuyorum... Sizleri tanımak bizim için bir ayrıcalık... Saygılar.