8 Şubat 2010 Pazartesi

Amerika'dan konuğumuz var...

Hafızamız dünden öteye gidemiyor maalesef... Öfkemiz de... Kuzey Irak'ta karargahımızı basıp, askerlerimizin başına çuval geçiren Amerikalı general Ankara'ya ziyaretimize gelmiş... Gündeminde istihbarat paylaşımı mı ne bir şeyler varmış... Ne yüzle geldi bilemiyorum ama bizimkilerde en ufak bir tavır yok çuvalcı beyefendiye... Görüşme üzerine görüşme yapıyormuş... Genelkurmay Başkanıyla bile görüşmüş... Onuruna yemekler de verilmiş... Amerian Büyükelçiliğinde zat'ı muhterem onurune verilen yemeğe kimler katılmamış ki... CHP'den Onur Öymen, MHP'den Oktay Vural, Dışişleri ve Askeri üst düzey yetkililer... AKP'yi saymama gerek yok sanırım...

Evet hafızamız bu kadar işte... Dün ortaya koyduğumuz tepkiye bakın, bu gün yaptıklarımıza... Daha doğrusu yapamadıklarımıza... Tepki göstermek adına sinema filmi bile çevirtmiştik dün... Bu gün ise hiçbir şey olmamış gibi sanki...

Biz böyleysek, yaptıkları az bile aslında... Sanırım daha fazlasına müstehakız...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar; Çuvalcının Türkiye'ye ziyarete geleceğini Tv. haberlerinde duymuştum. Duyar duymaz da, nasıl bir diplomasi uygulandı da bu çuvalcı alçağını memlekete kabul ettiler diye kendi kendime söylenmiştim. Bir de blogcu arkadaşlarımın ne yazdıklarına göz gezdirirken yazınıza denk geldim ve hemen konuyu paylaşmak için ben de başldım bu yorumu yazmaya. Size katılıyorum, sizi destekliyorum.

Onu karşılayan parti yöneticilerine de (ben de MHP.liyim) yazıklar olsun diyorum.

Bu duyarlı paylaşımınız için de çok teşekkür ederim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Deliler Teknesi dedi ki...

Recep bey değerli yorumlarınız için teşekkürler...

Syhn dedi ki...

aa biz böyleyiz..
salağız azcık. arkadan atıp tutmasını biliriz..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Askerlerimizi şehit edenleri davul zurna ile karşılayanların olduğu bir ülkede bu ne ki?
Alıştık mı ne? herşeyi siyneye çeker olduk!!!
Sevgilerimle...