24 Haziran 2010 Perşembe

Ödüle devam...

"Başarısıza da ödül veriyorlar artık" dedim ya... Sağolsun arkadaşlarım başarısızlığımı tescillercesine ödül göndermeye devam ediyorlar... Ruhgezgini arkadaşımdan sonra bu kez de Gımızı Momol arkadaşım göndermiş aynı ödülü... Hani şu ismi cafcaflı ödülden, The Trendy Blog Avard... Kime, niçin, ne zaman verilir bu ödül pek anlamadım ama ödül ödüldür işte... Aldım, koydum cebime... Fazla sorgulamaya gerek yok... Ne demiş atalarımız, "çeşme akarken testini doldurmaya bak"... Teşekkür ediyorum sevgili Momolcuk...

Gımızı Momol'u anlatmama gerek yok sanırım... Hepiniz yakından tanırsınız onu... Kısa metrajlı şiir dalında üstüne kimsecikleri tanımam... Bu şiir dalı da nereden çıktı demeyin lütfen... Yapmak zorundayım bunu... Sonra diğer şair arkadaşlarım darılır bana... Gelen ağam giden paşam gibi bir görüntü çizmekten korkarım...

Evet, Gımızı Momol'un şiirleri duygu yüklüdür... Aşkı, umudu, umutsuzluğu, yalnızlığı, platonik duygunun her rengini bulursunuz onda... Üç beş satırlık dizelerde duygu seli olur akar gidersiniz... Kendi yaşanmışlıklarınızdan da bir şeyler katarak önünüze... En çok "Bir Gemiyim Ben" şiirini sevmiştim Momol'un... Bu ve diğer bazı şiirlerini beğeninize sunuyorum sevgili Momol'un...

BİR GEMİYİM BEN

kaptanını arayan bir gemiyim ben
ne tarafa gideceğinden bir haber
okyanusun açıklarında bi yerdeyim
yalpalaya yalpalaya ilerliyorum
gövdemde rüzgarın yarası, her fırtına
artık daha az acıtıyor canımı....

okyanusun ortasındayım;

ne bir limana yanaşabiliyorum,
ne de sonsuzluğa yelken açabiliyorum
sürükleniyorum içimdeki kimsesizliğe
sonra boğuluyorum, benliğimi saran hüzünde
geride boynu bükük bir şiir bırakıyorum
içleri ben gibi savruk tüm izleyicilerime...

YORULDUM ARTIK !

aitsizliğimin acısı
çığlıklarımda vuk'u buluyor
sessizce yol alıp
kulakları tırmalıyor
kalbimin isyanı
şehrin ücra köşelerine
dağılıp,
boşluklarda yankılanıyor
sonra bir ağıt kopuyor
hüznüme, çaresizliğime
ardından gelen bitişime 

...

yoruldum artık!

 

gitmek mi istiyorsun?
git öyleyse
düşünme ardını
bakma peşin sıra
topu topu bir sevda
benimkisi
zamanla unutulur
geçer etkisi...

kalemim başka yüreğim başka söyler !!!

 

ŞİİRLERİME GÖMÜN BENİ

şiirlerime gömün beni...
ben gibi yalnız, ben gibi aşık
ben gibi sessiz şiirlerime
emanet edin kimsesizliğimi
yanmakta olan yüreğimi
yorgun düşmüş bedenimi
vakit geçmeden, ertelemeden
şiirlerime gömün beni...

Evet, tekrar teşekkür ediyorum Gımızı Momol arkadaşıma... Hatırlanmak güzel duygu... Hatırlayanların bol olsun... Kalemin, yüreğin her daim çağlasın...

5 yorum:

ezgilimelodi dedi ki...

Şiirleri okumak güzeldi.Yazan arkadaşın emeğine sağlık...
Ödül için de bir kez daha tebrik edeyim o zaman:)

Adsız dedi ki...

Başarının en önemli özelliği dikkat çeken bir olayın gerçekleşmiş olmasıdır.Her ne kadar üstünüze alınmak istemesenizde bir çok blogcunun dikkatini çekecek kadar başarılısınız.Yazılarınız boş ve saçma sapan yazılar değil.Attığını vuran ve gayet doğal yazılar.Bence gayet başarılısınız.Gerçi benim sizi başarılı bulmam sizi ne ölçüde bağlar bilmem ama süslü isimleri olan ödülleri paylaşmak dışında da her yazısını okuduğum bir kaç blogcudan birisiniz.Sevgilerimle.

MOMOL dedi ki...

öncelikle gerçekten çok teşekkür ediyorum arkadaşım, bu güzel sözlerinle beni nasıl mutlu ettin anlatamam, takdir görmek gerçekten çok güzel, heleki senin gibi kalemine sahip, ne dediği bilen birinden...
ödüle gelince de, lütfen kendine haksızlık etme...sağlam bir kalemin var ve bu ödülü fazlasıyla hakediyorsun...sevgiler...


ps: ezgilimelodi; çok teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar Deliler Teknesi,

Tebrik ederim, kutlarım sizi. Bir kez daha blog dünyasının en güzel ödülü ile ödüllendirildiniz.

Momol'un şiirleri de çok güzelmiş, kalemine ve yüreğine sağlıklar dilerim. Bu güzel değerleri de bizimle paylaştığınız için ayrıca size de çok teşekkür ederim.

Esen kalın.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kutluyorum..şiirler çok güzelmiş bunu ayrıca kutluyorum..