3 Aralık 2009 Perşembe

Açılıma bakın...

Bir süredir bir açılım maskaralığıdır gidiyor… Adamlar terörist üniformalarını giymiş sırıtarak giriyorlar hududumuzdan… Otobüsün üzerinde ellerini kaldırmışlar, “Biji bilmem ne” eşliğinde zafer işareti yapıp duruyorlar… Gözü dönmüş sürü psikolojisindeki kalabalıklar kahramanlar gibi karşılıyor bu zavallı piyonları… Gençliği akıp gitmiş bir hiç uğruna, farkında değil aptalın… Dün de Tv ekranlarında gördüm, basın toplantısı yapıyorlardı… Neymiş, bu ülkede demokrasi ve özgürlüğün yolu İmralı’daki sayın (!) bilmem kimden geçiyormuş… Aynen böyle diyor utanmaz… Bakmayın “diyor” dediğime, okuyor eline tutuşturulan kağıt parçasından… Okuyor dediysem de, okumaya çalışıyor işte…

Kanım donuyor bu manzaralar karşısında dostlar… Sadece kendilerine ait bildikleri coğrafyada olsa neyse… Ama öyle değil işte… Güzel Adana’mda, Mersin’imde, Antalya’mda… Hatta İstanbul’umda… Adamlar otobüs yakıyor, karakol taşlıyor bütün vahşiliğini ortaya koyarak… Terörist başının çirkin posterlerini sallamak artık sıradan vakıa… Ne diyeyim başka… Boğazım düğümleniyor… Yutkunuyorum ama gitmiyor işte…

Esen kalınız (kalabilirseniz bu koşullarda tabi)…

1 yorum:

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Böyle harika bir yazıya nasıl yorum yazılmamış şaşırdım doğrusu!
Doğru söze ne hacet! Söylemlerinizin tümüne katılıyorum. Bir açılım yapılacaksa bu saaten sonra TÜRK açılı istiyorum.Mağdur konumuna düşürülen taraf nedense hep biz oluyoruz.
Ne yapsanız yaranamazsınız efendim, zihniyetlerini değiştirmek lazım bunların! Hee bu arada istisna insanlar var genelleme yapmamak en doğru olanıdır.
Elleriniz dert görmesin.
SAygılar...