5 Ocak 2011 Çarşamba

Ödüllü olmak...

Yeni yıl iyi olacak galiba... Ödül ile başladım yeni yıla... Ne tür bir başarıya imza attım da bu ödülü kazandım bilinmez ama kazandım işte... Ödül elimde... Sımsıkı tutuyorum avuçlarımda... Ola ki yanlışlıkla konmuşsa elime, uçup gitmesin diye...

Evet, ödülüm sevgili şair arkadaşım Ruhgezgini'nden... Ruhgezgini arkadaşımı tanıtmama gerek yok, hepiniz biliyorsunuz zaten... Minimalist arkadaşımızın bir takdim yazısıyla heberdar olmuştuk kendilerinden... İyi ki de olmuşuz... Kendi adıma söylemem gerekirse, şiiri onunla tekrar keşfettim sanki... Duygu yüklü dokunaklı dizelerinde yüreğimiz dağlanırken, kendi geçmişimizden de birer kesit  yakalıyoruz sanki... Kah duygulanıp hüzünlenerek, kah iki damla göz yaşı olup yanaklardan süzülerek... Umutsuzca dize olup akarken, umutsuzlara umut oluyoruz belki de... Her neyse...

Ödülüm Making Smiles on Faces Award... Yazılarım insanların yüzüne tebessüm olarak yansıyor mu bilinmez ama ödülü kaptım ben... Çok da mutlu oldum... Beni de hatırladığı için sevgili arkadaşıma çok teşekkür ediyorum... Eksik olmasın, kalemine ve yüreğine güç versin Allah'ım...

Ödülün kuralı nedir bilmem... Zaten kaideyi, kuralı pek sevmem bilirsiniz... Bu nedenle bu güzel ödülü tüm izleyicilerime birden gönderiyorum... Buyurunuz efendim...

5 yorum:

Müge dedi ki...

Niye sorguluyorsun ki ödülünü :) Bu güzel teknende ürettiklerini hepimiz çok iyi biliyoruz..
Sen benim blog dünyasındaki ilk göz ağrılarımdansın.. yerin başka ;)

minimalist dedi ki...

bir ödül almak bu kadar mı güzel duygulara yansır;ne güzel onore etmişsin;gündemi senin sayende yorumlarınla izlemek de benim için ayrı bir keyif...bilesiniz...

ezgilimelodi dedi ki...

Kutlu,mutlu olsuuun:)

Adsız dedi ki...

Ödül yüzüzmüzü güldürenlere sevgili Deliler Teknesi.İçerdiği tam onikiden vuran yazılar, aydınlık fikirler,kültürel ve yazın düzeyi ile en yüz güldüren bloklardan biri bizim teknemiz. Kaptanımız dümende, gündemin kalbine en sert havalarda bile aklı selimle ulaştırmakta bizi.E daha ne olsun.İyi ki varsın.Şiirlerim için yazdığın o muhteşem cümleler için de ayrıca teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Merhabalar Deliler Teknesi,

Sizi kutlar ve tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. Yüce Allah; inşallah, sağlığınızı, huzurunuzu ve mutluluğunuzu daim eylesin!