17 Mayıs 2010 Pazartesi

Mucizenin adı Bursaspor...

Daha önce Bursaspor hakkında bir yazı yazmıştım... Aslında futboldan pek anlamam... Ama son 1-2 aydır Bursaspor beni fena halde heyecanlandırıyordu... Şampiyon olmasını çok istedim... Ama hiç umudum yoktu... Bir şekilde malum çarkın devreye gireceğini ve üç büyükler denen kulüplerden birinin şampiyon ilan edileceğini düşünüyordum... Buna da çok inanmıştım... Son bir kaç haftada olaylar aynen düşündüğüm gibi gelişti... Fener bir şekilde liderlik koltuğuna oturmuştu...

Ama dün bir mucize gerçekleşti... Bir anadolu takımı olan Trabzonspor, Fener'e dur dedi... Tıpkı federasyon kupasında olduğu gibi... Sonuçta Bursaspor şampiyon oldu... Şampiyonluk Bursa'ya çok yakıştı inanın... Futbol denen oyunun sadece İstanbul'da oynanmadığı ve para gücünün her şeye kadir olmadığı Bursaspor mucizesi ile tescillenmiş oldu... Bu çok büyük bir olaydır... Bursaspor büyük bir başarıya imza atmıştır... Bursa'lı gerçekten büyük bir iş kotarmıştır... Bursa'lıya ve Bursaspora ne kadar övgüler düzsek azdır... Tebrik ediyorum Bursa'lıları...

Bu başarıda teknik direktör Ertuğrul Sağlam'ın payı büyüktür... Eski Beşiktaş futbolcusu oluşundan mıdır bilmiyorum çok severim kendisini... Çok mütevazi insandır... Lüzumsuz konuşmaz, megalomanlık yapmaz... Futbol camiasında böyle adam bulmak zordur... Bursalı teknik direktörüne sahip çıkmalıdır...

Bu arada Fenerbahçe'nin şampiyonluğu üzerine hesap yapanların işi zor olsa gerek... Dile kolay 60 milyon euroluk bir hesap yatmış oldu Bursaspor şampiyonluğu ile... En azından şimdilik... Elde kaldı kapatılan hisse senetleri, stoklanan sari lacivertli malzemeler... Kara kara düşünüyordur şimdi bu stokçular... Eee ne yapalım... Ava giden bazen de avlanır... Umut yeni sezona artık...

Evet, tekrar kutluyorum Bursasporu ve Bursa halkını... Gerçekten büyük iş çıkardınız... Ne kadar övünseniz, ne kadar gururlansanız yeridir... Öpüyorum hepinizi...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

dün hop oturup hop kalktım kalbim kut kut atıyordu o kdr emindimki trabzonun macı vereceğinden beni ve ben gibi düşünen cogunlugu utandırdılar kaleci kaleisnde devlesti ve bugün şampiyon hak eden bursaspor oldu..

minimalist dedi ki...

ben izlemedim maçı ama Bursa'ya çok sevindim; hakkettiler.

Sena Çeyiz dedi ki...

Ben fenerbahçeliyim ama sıkıldım büyük takımların lider olmasından. Geçen sene sivas olsun çok isterdim olmadı ama bu sene bursa bunu başardı. sanki okunmuş üflenmiş gibi fenerin topları çok komik şekilde gol olmadı, çok ta iyi oldu. alternatifler çok olsun inşAllah seneye de yine bir anadolu takımı şampiyon olur :)
çookkk tebriklerrr hoşçakalınn.